14/2

Så idag var det alla hjärtans dag då.. Har varken haft tid eller lust att uppdatera bloggen på ett par dagar nu..
Denna vecka har bestått av jobb, så ja har vart hur trött som helst när ja hämtat Felix på dagis..
Han har vart jätte mysig nu på morgonen ett par dagar nu. var en morgon som han inte va rolig att ha o göra med.. o ja trodde ja skulle få en väldigt jobbig tid framöver, men redan nästa morgon va han på strålande humör o go o glad.. har fått massa kramar o pussar.. igår morse kom han när ja satt på golvet, o sprang mot mig o gav mig en stooor kram o sa åhh hej goding :) så jävla söt...
men däremot har de haft ett par duster med han på dagis istället :) så det är väl en liten trots period nu, han har juh aldrig gjort de på dagis förut, men kanske därför han vart så go hemma för att han redan fått ur sig det på dagis.. hehe..

Igår hämta Anders o Sara han på dagis.. Jag jobbade till kvart i fyra.. Sen efter att ja slängt i mig lite mat där så var det bara att åka hem, först var ja o hämta ut mina nya stövlar.. sen hem o duscha o göra sig i ordning för att åka iväg o bowla.. först var det bara ja bror o nina som skulle, för alla andra hade andra planer.. men som tur var hade "rock n´ Röll" mannen fått ändrade planer o så hängde Mr Siv på oxå.. Så det vart Lance Dickstrong, Nina, Jag, Miss Chewie och Mr Siv som spelade.. Hade skit roligt, det är juh ett par härliga grabbs som man inte kan sluta skratta åt.. Miss Chewie hade demonstration om hur min väska kunde användas på engelska.. Han hade även en kort förklaring om hur strippshowen kommer att se ut när han utför den på Ninas Möhippa.. skratta så tårarna rann stundtals..
Bowlingen gick dock inte lika bra för min o Ninas del.. haha.. men de kunde lätt ordnas med några handtryck o ordningsbyte i slutet.. även då skratta vi så tårarna rann när Miss Chewie helt ovetande ser på när ja sätter klotet i rännan med flit o han sen går o fixar en spare.. När alla sen skratta åt det anade han att det var nått skumt o ja kunde inte hålla mig längre o visa.. haha ojoj säger ja bara.. som tur var va det juh bara sista kastet för alla så det var juh ingen större skada skedd.. haha..

Idag så ska ja o Tina på stan, inhandla alkohol o förhoppningsvis något nytt snyggt att ha på sig.. skulle ha tvättat idag men när ja kom ner till tvättstugan hade en granne ändrat från torsdag till lördag.. åhhhhhh.. så nu måste ja hitta några snygga kläder.. har fan ingen snyggt rent nu.. så tvätta får ja göra på söndag när ja är bakis.. haha.. skööönt..
o eftersom ja skrev att ja ska vara bakis så förstår ni nog att ja ska dricka ikväll.. vart o vad som händer vet vi inte riktigt än.. men ja hoppas på att få med mig folk ut iaf.. ska även inleda projektet att få mannen med neger generna att komma ut på krogen oxå..

nepp nu ska ja ringa Tina o se när vi ska åka..

Sen blir det städa..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback