18/2

Hej o hå, denna natt har jag fått sova lite mer iaf.. natten till igår va inge rolig alls, Felix hade sån feberyra så han vaknade hela tiden, jag hann väl mer eller mindre precis slumra till så var det dags igen.. så sammanlagt vart det inte så mycket sömn under natten.. kraken va alldeles kokhet, gick upp mitt i natten för att ge han medicin, så då kunde han väl somna till en stund, men då kunde inte ja sova bara för det.. Han var iaf snäll o lät mig ligga till klockan nio, sen gjorde vi inte så många knop på förmiddagen, jag låg bakom han i soffan o slumra o han kolla på bolibompa.. o babblade som bara den gjorde han.. munnen gick i ett på han.. haha..

Senare under dagen så kom mamma hit så ja fick åka o hämta ut hostmedicin till Felix, o nässpray, o febernedsättande o lite annat.. fan va dyrt de blev på apoteket.. o då glömde ja även att ta med mig receptet på hans inhalator som ja måste hämta ut nytt av oxå.. ingen panik med den som tur är.. men ändå.. bara den kostar närmre 200 om inte mer har ja för mig.. fyyyyy.. men va gör man inte för att sina älskade ska ha det bra.. Åkte även ner till Nillas o Empoli, köpte med en ostbågspåse o en bilar tidning o en pizza till sjuklingen.. Man måste faktiskt få bli bortskämd när man är sjuk.. det ska juh inte bara vara negativt att va dålig :)
Så resten av dagen blev en mys dag i soffan, sen klockan halvåtta ville han gå o lägga sig.. Sagt o gjort så somnade han på fem minuter. Han hade bara 38,7 i feber när han la sig så det går åt rätt håll..

Idag är han mycket piggare o tror att febern har sjunkit mer, lite varm är han fortfarande men..

På söndag som sagt har ja smink klass.. Ni som vill får komma, hör bara av er till mig senast Fredag så jag vet vilka som kommer..

P&K


Kommentarer
Postat av: BankeZ

Blir det bättre om vi kommer med KINDER ÄGG och OST BÅGAR??? Hihihihi ...Hoppas att han bli bra snart...

2009-02-18 @ 13:13:56
URL: http://bankeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback