22/2

Denna dag började inte så trevligt.. En viss liten Felix har juh fått för sig att han kan byta blöja på sig själv, så innan han kom in o väckte mig hade han bytt sin blöja, vilket inte var så lyckat..

Nu sitter ja här o är gör trött.. som mina aningar kunde ja inte somna igår, fick för mig att de lukta bränt ett par ggr så var tvungen att gå upp o kolla lägenheten, när ja väl somna drömde ja om att det brann o att ja inte kunde få tag på Felix, vakna upp helt kallsvettig o tårarna rann.. fy de va ingen rolig dröm inte..
Jag som är fruktansvärt dålig på att uppdatera mig inom nyhetsvärlden, o när ja väl börjar kolla nyheter så kommer de en sån grej, de är juh lite typiskt.. När de gäller eld o sånt är ja tyvärr lite nojig över..

Väntar på att mammas grej ska torka som hon ska få, sen ska ja se över den o se om nått mer behövs fixas på den.. Måste juh visa min uppskattning till henne ibland.. Hoppas hon blir glad trots att ja inte riktigt är hundra nöjd med den.. men är juh inte så duktig på scrapbookíng än.. men övning ger färdighet eller va de är dom säger..

Nu ska ja ringa mamma o se när dom kommer hit idag..

sen plocka rätt o damsuga av igen.. Sen blir det förberedelser för sallad o de.. så får se om ja har tid över o skriva nått mer idag.. känns som ja är fullbokad o har vart de hela helgen oxå dessutom..

nepp..

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback