11/1

Huvudvärken är borta o jag är hur pigg som helst.. nu när man kanske borde vara trött o gå o lägga sig o sova...
Men istället sitter ja här framför datorn.. Pratar gamla minnen med min allra första Kärlek :) jätte kul har jag, kollat på bilder o blir alldeles nostalgisk juh.. längtar tillbaka till den tiden då det inte fanns några bekymmer alls :)
Vi var tillsammans första gången i Lekis :) Fröknarna sa att vi var oskiljbara, gick alltid armkrok tillsammans :) Alla trodde att vi skulle hålla ihop jämt, mamma hoppades på det oxå hon var helt såld på honom, men så blev det inte tror vi skilldes åt i högstadiet om inte tidigare.. hmm ja de va tider det :) fruktansvärt fina ögon har han iaf..

nej de var min uppdatering för kvällen..

Natti natt..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback