11/1

Har världens migrän, tror ja spyr snart så illa är den idag.. O Felix är på bråkhumör o vill absolut inte lyssna på va jag säger.. Skicka till Anders förut för o se om inte dom ville ta han tidigare idag.. få se va han säger han har inte svarat än..
Inga migrän tabletter har jag heller så, försöker få tag på mamma o se om inte hon kan komma upp med vanliga huvudvärkstabletter iaf, kanske hjälper lite..

Igår va brorsan o Nina här, hade jätte trevligt.. Käka go mat o spela lite spel.. Felix tjata på Nina heeeelaaa tiden, så de sluta med att dom två satt på Felix rum o målade och jag o brorsan i vardagsrummet i spela tvspel.. hehe.. sen börja han ropa på brorsan oxå så då fick han oxå gå in dit, sen la dom sig i sängen o läste saga för honom.. Felix var hel nöjd över att ha dom här igår.. O jag med för migränen börja igår kväll så jag fick lite avlastning oxå.. 

Snart kommer min dator oxå.. förhoppningsvis i morgon :) då ska jag bara installera allt sen kommer ja sitta o leka med den hela dagen kan ja tänka mig... haha.. 

Nej nu ska ja gå o lägga mig i soffan o vila, se hur länge ja får det innan Felix kommer o kräver min uppmärksamhet.. Får så dåligt samvete dessa dagar när ja inte orkar göra något med han.. O han får jätte tråkigt o blir bråkig istället.. 

P&K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback