12/1

Har fått min lilla dator nu.. haha o den var verkligen liten.. trodde faktiskt den skulle vara lite större.. men den ligger perfekt i mitt knä nu när jag halv ligger i sängen o skriver.. så.. skulle ja nu inte vara alls nöjd med den så är det juh ändå 14 dagars ångersrätt så i värsta fall får man väl skicka tillbaka den o byta mot någon annan storlek.. Men den är fruktansvärt söt iaf:)

snart kommer Tina o hämtar upp mig.. ska göra henne sällskap till Filipstad.. Hon skulle köpa guitar Hero av nån där, "sminka upp dig nu, han var tatuerare tänkte om han va snygg vettu" haha ja hon är allt för go hon gumman min :)

I morgon blir det ingen sovmorgon iaf.. börjar skolan klockan halv nio.. men det är bara en lektion så får väl åka hem o sova sen annars om jag är allt för trött.. Felix kommer hem i morgon oxå.. tomt utan han här.. men skönt efter denna vecka med all trots.. förhoppningsvis kommer han hem o är på bra humör för att han fått slippa mig ett par dagar nu.. haha..

nej bäst o göra som Tina sa o fixa mig i ordning lite.. för nu ringer hon:)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback