13/1

Precis kommit hem från skolan, svängde förbi jysk ihopp om att hitta ett par snygga svarta gardiner till vardagsrummet, men de var antingen för korta eller för långa, o jag som är precis värdelös på att sy har ingen ork till att sy upp dom.. hehe.. dessutom så var det inte några av dom gardinerna som ja verkligen fastna för o då känns det lite onördigt faktiskt.. Men hitta ett par på Maxi som ja verkligen gillar, men det är för korta ist.. ska se om det går att lösa på nått sätt med att flytta ner gardinstången en liten bir, den sitter för närvarande en bit över fönsterlisten..

Var precis gööör trött i morse. kunde verkligen inte sova igår.. gick o la mig men somna inte förns typ två timmar efter, så det var inte så lockande att gå upp men ett måste.. Första lektion gick bra.. men fatta inte så mycket av det för dom ligger juh lite före mig i den då dom börja redan i december o ja hoppa på nu,. så det är bara att läsa o plugga ikapp så ska det nog gå bra..

Hade även möte med Mattias idag oxå, gick igenom samhällskunskapen o projektarbetet..  I samhällen ska ja sitta med under en rättegång o redovisa den sen.. sen är det en till uppgift som är mer en fördjupning, jag valde ämnet hedersmord att fördjupa mig i, o det tyckte han lät som en himla bra idé.. i projektarbetet kom vi fram till att jag ska göra något inom mode, vlket jag tror kan bli väldigt roligt faktiskt.. men vad ja ska inrikta mig på vet jag inte än.. är även inne på att göra något inom mat som jag oxå tycker är väldigt kul..

Nu ska ja ta mig något att äta, sen ska jag plocka rätt lite o fixa.. klockan fyra kommer juh min älskade hem, saknar honom nu.. vi ska ha en riktig mys kväll idag han o ja.. om han nu går med på det.. hehe.. Brorsan har brängt ut bilarspelet till ps2, så kanske ska åka o hämta det idag.. han tycket juh det va så kul att få köra med dosan o kolla på när nån annan spelar.. sen kan ja nog tänka mig att han vill se på lejonkungen eller tmon o pumba.. hehe.. lek bus o mys ska det bli iaf..

nej vi hörs sen..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback