13/1

ska fixa mig lite, sen åka o hämta skrutten min.. mamma ringde o tyckte ja skulle komma dit o laga köttfärssås. hehe.. så ja får väl vara så snäll o göra de då :) börjar få lite huvudvärk igen, bäst att ta tabletter nu så det inte blir värre..

är riktigt sugen på att skaffa en tattuering nu.. vet juh på ett ungefär va ja vill ha, men måste bara få nån duktig att måla upp det så ja får se den framför mig.. sen måste ja bara hitta en bra text att skriva oxå..

blir bara mer o mer nöjd med min lilla dator faktisk.. ska bara skaffa en extern brännare till den oxå så är ja hel nöjd sen tror ja..

hade en lång pratstund med Kärlek nummer 1 igår oxå, fruktansvärt roligt att prata med han.. vi konstatera att det var ett ex antal år sen som vi sågs, så nästa gång han kommer till stan sa vi att vi skulle försöka ses.. skulle vara så kul att träffa han igen.. synd bara att han bor i sthlm annars hade han kunnat vart nått kanske..  :)

nej nu är det bäst att ja fixar lite till innan ja ska åka..

see u all later!!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback