13/1

Sitter o pysslar med datorn.. måste säga att det är väldigt skönt att kunna sitta framför tv samtidigt som man grejar med datorn.. än så länge är jag nöjd med den faktiskt.. mycke skönare att skriva på, lite ovant att inte ha någon dator mus att styra pilen med men det är juh en vanesak..

Var med Tina till filipstad förut, det var ingen hunk till tatuerare.. hehe inte det minsta om ja får säga mitt.. men trevlig var han.. nu ska vi kolla upp med några om han är bra eller inte, är han det så blir det till att kanske åka dit o skaffa sig en tatuering.. ska bara komma på exakt va jag vill ha o hur den ska se ut.. vart vet jag redan.
Hade väldigt trevligt i bilen med gumman, prata om allt o ingenting.. konstatera att man har gjort endel dumma val i livet.. ett av dom var att sumpa chansen till att få en riktigt bra kille.. men men, gjort är gjort o hade ja inte sumpat den chansen hade ja juh inte haft Felix idag så skulle göra om det valet igen..

nej nu ska ja nog gå o lägga mig.. ska juh upp tidigt i morgon o vara på skolan klockan halv nio..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback