14/1

Har verkligen inte fått nått gjort idag alls.. Gick in i en dusch, fixa mig i ordning o skulle sätta mig o fixa lite skolgrejer o allt. Men sen ringde telefon, Maria som ringde. så vart sittandes o prata med henne ett bra tag.. vi hade mycket att ta igen då vi inte träffats eller pratat i telefon på ett bra tag.. Va trevligt att tjöta med henne lite.. prata om allt, o om jobbet lite.. ja jag säger då det ja.. Jag hoppas att det kan bli så som vi anar..

så nu sitter ja här o inväntar att gå o hämta lillskrutten.. sen ska jag gå till trumpeten o handla lite bröd o mjölk.. Jenny kanske skulle med, fast hon skulle fundera lite:) annars så ska jag gå förbi henne innan vi går hem..

Ikväll ska vi inte göra något alls.. ska försöka sätta mig med psykologin lite.. så jag kan fixa ett till hemprov där.. ska plocka o städa lite här hemma oxå.. men det gör jag under tiden Felix kollar på Bolibompa.. då sitter han stilla iaf o är inne i tvn..

nej nu ska ja fixa lite innan ja ska iväg.. 

P&K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback