14/1

vart ingenting gjort dag.. måste nog börja missbruka koffeintabletter snart tror ja.. ne men börja med vitaminerna igen kanske..

tog iaf en lite längre promenad förut.. var hem till Jenny oxå o hämta telefon, så nu har ja halebop i bruk igen.. kanon det.. sen gick vi hem, felix vlle inte gå därfrån först.. han skulle juh leka med mamin han.. så söt:) men tillslut så gick det bra.. 

Annars har vi bara myst dag han o jag.. badat o sett på film o lekt en massa.. så grymt go när han ska berätta saker, typ varannan mening avslutar han med "vet du mamma" haha han låter så lillgammal när han säger så..

Nu ligger jag i soffan o är helt dö.. är så grymt trött så ja somnar nog när somhelst.. så det blir en tidig kväll idag tror ja.. ska lägga mig o läsa sen..

I morgon ska jag försöka få allt gjort som jag inte fick idag.. sen på kvällen kommer J o besöker mig, ska kolla på film o tjöta lite..

prata med mamma oxå förut, hon var inte på så bra humör.. hon hade fått tråkiga nyheter.. men inge som är helt hundra än.. vi får väl se.. bara att hålla tummarna o hoppas på det bästa..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback