14/1

Precis kommit hem, har vart o lämnat Felix på dagis.. lille gubben ville inte dit idag, han skulle vara hemma hos mamma han.. får så dåligt samvete när han säger så.. men måste juh lämna han på dagis, annars kan ja juh inte plugga o allt.. men när vi väl kom till dagis så var han så glad så.. så då kändes det bättre när ja gick därifrån..

måste ta tag i o lägga över massa saker på denna dator oxå, vill ha min musik o lyssna på när jag sitter o pysslar här.. sen måste ja föra över data programmen så jag kan börja med data kurserna på denna dator istället..

Sen ska ja även ringa FK, CSN o några andra samtal idag, börjar bli tight med pengar nu.. hoppas verkligen ja får bostadsbidraget frånd det att ja sökte ifrån.. annars vet ja inte hur det ska gå ihop..

Har nu skrivit brevet som ska skickas in till alla fonder, mamma var klar nu. hon hade gått igenom hela boken, som bara är ca 1dm tjock om inte mer.. Snäll min mamma, det hade jag aldrig orkat gjort.. så nu skulle hon läsa igenom brevet o se om det är nått som kanske borde ändras lite.. Tur att ja har min älskade mamma, hur skulle de gå annars..

ska börja läsa en bok idag tänkte ja oxå.. Fick låna Emma, Mias dotter av Jenny igår, eller av Jennys mamma igentligen.. så den måste ja juh börja läsa.. är så nyfiken på den.. de andra böckerna är juh hur bra som helst..

nej nu ska ja börja få saker gjort här hemma..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback