16/1

Ligger här i soffan o känner mig som en 80 årig tant.. fan va ont det gör.. o så måste ja juh hämta all tvätt  tvättstugan oxå.. var ja tvungen att börja tvätta just dag.. eller var ja tvungen att knäcka ryggen just dag när jag skulle tvätta..

nog om det, ligger o kollar på Lets Dance. Tycker lite synd om Kitty, tyckte faktskt nte hon var så illa som dom tyckte.. men hon är juh bara för gryyyym.. älskat hennes personlighet verkligen.. så jäkla skön.. o att carl-jan fick högre poäng än henne är juh helt galet.. jaja så kan det vara.. Blondin Bella ja va ska man säga, jävligt snygg, men a hon lever juh upp till smeknamnet iaf.. men mycket bättre på dansgolvet var hon juh idag faktiskt..
någon annan som jag tycker ser mycket bra ut och faktiskt var skit bra på dansgolvet var juh fröken Bagge.. en av mina favoriter.Den som åker ut ikväll tror ja att det ligger mellan Hasse, Elisabeth och George.. om man ska gå efter hur tittarna röstar..

börjar en ny serie på fyran oxå sen, den verkar ganska bra så det är nog värt att kolla på o se va det är för nått..

nej nu ska ja kolla klart på detta o sen blir det ner till tvättstugan o städa den o sen säger nog min rygg att den ska vila.. får se hur det kommer att gå o sova inatt oxå..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback