16/1 Ajajajajaj!!!!

Har precis kommit hem, hämtat Felix på dagis, när vi kom ut till vagnen fick han för sig att han inte skulle åka hem, så stel som en pinne o skrek som bara den o jag skulle lyfta upp han o sätta han i vagnen. Vet inte hur jag lyckades men på nått sätt small de bara till  ryggen, o ja höll på att tappa Felix för att det gjorde så fruktansvärt ont. sen kunde ja knapp röra mig för det bara spränger smärta nere  svanken.. Resultat antagligen ryggskott.. Vägen hem va då inte roligt, fy f'*n va de smärta.. Nu sitter jag  soffan på ett lite halvkonstigt sätt o bara känner hur det pulserar där bak.. o jag som håller på o tv'ättar där nere.. hur ska ja få upp alla kläder sen.. o greja här hemma skulle ja juh gjrt nu när vi kom hem.. *suck* alltid är det då nått.. Dags att börja träna nu, snart 23 år o får redan ryggskott, så ska det juh bara inte vara.. Ne så nu får vi ta tag i detta gumman o börja träna igen..

nej försöka ta mig upp från soffan o iaf laga lite mat.. börja bli ganska hungrig nu..

P&K


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Men usch vad hemskt :(

2009-01-28 @ 13:47:25
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback