16/1

Precis komme hem, vart o handlat med mormor. Hon kan aldrig hålla fingrarna borta från plånboken o slinka till en lite pengar.. hon är så söt min mormor.  "här har du lite mer o handla för", stod o titta på reakläder till Felix. Vill du ha den här, o den här då?? ja tack mormor:)
Åkte sen till apoteket för att köpa migräntabletter till mig o de betala hon oxå, jag hann inte ens ta fram plånboken innan hon var där o skulle betala. o så slängde hon med lte vitaminer oxå..

igår låg jag med jordens migrän, den värsta ja vart med om på länge.. var helt borta i huvudet, snurra o kände mg helt svimfärdig.. mådde illa o trodde ha skulle spy vilken sekund som helst.. men det gjorde ja inte iaf.. Felix ville inte sova heller. Ringde mormor o kollade om hon hade några migräntabletter hemma för självklart var juh mina slut. snäll som hon är kom hon upp med några åt mig o slängde även med en hundring. vet inte va ja skulle göra utan min söta mormor:) hon finns alltid där när man behöver henne.
sen när ja trodde att felix hade somnat tappa ja upp ett bad som ja skulle lägga mig i, kollade till honom innan jag la mig där o han sov. sen tog det väl typ 20 minuter så hörde ja att nån greja med dörren, gå o lägg dig gubben sa ja, o hörde inge mer. förns en stund senare så ja satte mig upp o kollade upp, jo o där satt juh felix knäpp tyst för att jag inte skulle höra att han var där, o när han såg att jag satte mig upp drog han snutten över huvudet för att ja inte skulle se honom.. ja sa till han att han skulle gå o lägga sig, men han låtsades om som att han inte var där o satt o små fnissa under snutten o trodde att ja absolut inte såg honom.. hade ja inte haft sån migrän hade ja nog dött av skratt för så rolg såg han ut.. lilla gubben min... världens goaste. fick iaf gå upp ur badet o gå o lägga honom, sen la jag mig i sängen o där kom ja aldrig ifrån.. orka inte röra mig alls... somnade efter många om och men, vakna ett ex antal ggr av att det sprängde så, men när jag vakna på morgonen var den borta som tur va..

nu ska ja ner  i tvättstugan o slänga in en tvätt till sen ska ja gå o hämta Felix..

hörs kanske sen..

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback