17/1

Denna dag har gått fort.. O den har vart hur mysig som helst. Felix har vart på strålande humör, vi har bara lekt o myst hela dagen.. Ryggen värker fortfarande, o nacken har inte vart att leka med heller. förmodligen för att jag inte kunnat sova på ett bra sätt pga ryggen så då fick jag ont i nacken istället.. men har fått ganska mycket gjort idag ändå.. har taget det lugnt o städat ett rum i taget.. så nu har ja bara disken efter maten kvar o damsuga o torka golv men det ssta tar jag imorgon.. hoppas att ryggen bleve lite bättre då.. för det tar verkl gen på ryggen o göra det..

Felix har vart jätte duktig idag, han har juh inte velat gått på pottan på jätte länge nu, men idag så kom han helt plötsligt på det igen, o nu har han gått utan blöja hela dagen o inte kissat på sig en enda gång.. Jätte duktig verkligen.. 

Nu har vi precis ätit mat, fick bli stuvade makaroner, köttbullar o korv.. Även där var han faktiskt jätte duktg o åt en hel tallrik.. annars brukar han ta en tugga o sen är han mätt i magen.. men nu åt han utan protester..

sen efter maten gick vi o mös  vardagsrummet, har fått massa pussar o kramar helt självmant av honom, o när han krama mig första gången säger han "mammas älskling ja" o "älskar dig ja mamma" .. Åhhh man blr så varm i kroppen när man hör sånt.. blir så himla glad.. alla bekymmer runt omkring bara försvinner..

så denna dagen har vart underbar.. fylld med massa goda skratt, mysiga stunder och allmänt lycka..

vad skulle man göra utan sitt barn egentligen.. usch vill inte ens tänka den tanken. Men han är verkligen hela mitt liv. Utan Felix hade jag inge liv. inget meningsfullt sådant iaf..

Resten av kvällen består av, snart plocka fram lördags godis till bubben. sen ska vi sitta o mysa o äta gott i soffan, kanske spela lite tvspel..

Efter att Felix somnat så kommer nog Jonas hit o hälsar på, om han inte var för trött.. Var jätte längesen vi sågs nu så det ska bli kul o få tjöta lite med han.. Sen efter att han vart här ska ja lägga mig o läsa boken jag börjat på, fastnat i den nu o bara längtar till att få fortsätta läsa den..

Skulle vart på kalas idag igentlgen, men eftersom vi inte har någon bil så kunde vi inte ta oss ut. mamma jobbade juh idag.. men vi får åka ut till veckan o gratta lillstumpan!

Nej nu ska vi fortsätta mysa..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback