2009

Gösses vilken kväll det var igår.. hade så fruktansvärt roligt.. är verkligen hel nöjd med kvällen.. o ja fattar inte att ja fick i mig så jäkla mycke ändå.. trodde ja aldrig.. två cider hemma, tio cider hemma hos Brorsan o Nina, o lite skumpa.. plus att ja hade inte ätit nått igår kom ja på när ja va full :) dagen bara rusa förbi så jag hann inte med att tänka på det..
sent vart det oxå.. tror ja kom i säng vid fem, somna nångång efter sex, vakna halv åtta gick upp på toa för ja höll på i kissa ner mig tror ja.. somna tillslut om igen o sen vakna ja vid tio typ.. men är faktiskt inte så trött som ja trodde ja skulle vara, men det kommer nog snart det så fort man fått i sig mat.. då brukar min dagen efter trötthet komma iaf..
Det gammla året sluta bra, o det nya året börja ännu bättre ;) ungefär som jag hade hoppats på.. kanske lyckan vänder nu?? detta kanske är mitt år.. vi får väl se, men jag hoppas..

nej nu ska ja nog få i mig lite mat.. ikväll blir det nog pizza o film skulle ja tro..
sen ska ja nog lägga mig i soffan o vila lite tror ja..

tack alla underbara människor för en rolig kväll igår!!

P&K

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej :) Felix sov som en stock under allt smällande, Han rörde inte en fena. Haha. Han va uppe pigg&glad strax efter 7 trorjag. Morgonpigg när han är hos oss. haha. Gud va härligt att kvällen/natten blev rolig! :) Hur gick det med att få med någon hem &skrämma med dendär bh,n då? Som vi satt &skämtade om :P Haha :) Ja dagen efter brukar alltid bjuda på att ligga i soffan hela dagen :) Skönt. Men har du varit dålig något? :) Min kväll på jobbet är mycket lugn, slutar om en timme :) kram!

2009-01-01 @ 19:00:01
URL: http://sgoldson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback