20/1

har inte orkat skriva på ett par dagar nu, haft fullt upp, orkar inte skriva idag heller direkt så skriver bara lite kort..

igår va ja o Felix barnvakt åt Allis, hade en super mysig em/kväll.. massa lek o bus o mys.. alla tre va lika trötta sen på kvällen..

idag, tog en promenad efter ja hämta Felix på dagis, riktigt skönt ute idag.. sen ringde Tina o bad mig ringa mamma om rådgivning, vilket ledde till att dom fíck åka in, så ja erbjöd mig att ta Allis, tur va väl det för de verkar bli kvar halva natten.. Så det vart en kväll till fylld med massa bus o mys.. klockan åtta när dom börja bli trötta försökte ja lägga dom o läsaa saga, men det gick inte så bra, de sluta med att dom busa upp varandra igen, så då gick vi ut o satte på tjorven & skrållan.. Där satt ja, med kudde på varje ben o ett barn på varje kudde.. jätte mysgt, efter filmen gick vi in i Felix rum, där ja hade gjort iordning en madrass på golvet åt stumpan, hon la sg frivilligt o Felix i sin säng.. Läste saga o tio min senare sov Allis och ytterligare tio min så sov bubben.. nu sitter ja här o somnar nog snart oxå..

de va allt ja orka skriva..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback