25/1

mitt internet har inte funkat på ett par dagar.. vet inte varför men idag så funkar det..

uppdatering för dessa dagar då..

onsdag:
Felix o Allis vaknade o fick syn på varandra klockan nio, dom vart så glada att se varandra så de sprang upp på en gång o börja leka.. sen satte vi oss o åt frukost,, jätte mysigt.. efter det fortsatte leken, sen tyckte ja att vi kunde gå ut o åka lite pulka, så det gjorde vi, o oj va roligt dom hade.. dom turades om med att dra varandra o butta ner varandra för den lilla backen så dom kunde åka. sen kasta båda två snö på mig o skratta som bara den.. Sen sa Allis att hon var hungrig så då gick vi in, mötte Tina i dörren som hellre ville va o mysa med oss än att ha en lång o skön sovmorgon:) sen laga ja mat o vi åt.. efter det åka Tina o Allis hem, felix och ja sov middag.. sen bar det av hem till mamma o till maxi.. sen kom Tina o dom o hämtade oss o så åkte vi ut dit. där bjöds det på potatisgrattäng, kött, sallad o en god sås.. Så gott, den tackar vi för :) barnen somna efter några om o men o så spelade ja o Tina guitar Hero.. O ja Tina du är bra :):):) sen körde hon hem oss..

Torsdag: Grattis Jenny Gumman
Felix fck va hemma från dagis, han var så sleten så jag tyckte att han skulle få ta det lugnt idag, så vi hade en mys dag han o jag.. klockan fyra kom Anders o Sara o hämtade Felix. jag fortsatte dagen med att ta det lugnt, plockade o städade lite, sen vart det en tidig kväll..

Fredag:
vaknade klockan nio av att telefonen ringde, Länne tyckte att han skulle ringa då.. så det var mn sovmorgon det.. tog det lugnt i soffan ett tag, sen satte ja mig o plugga.. ringde även till netonnet så dom ska skicka ut papper o sånt så ja kan skicka in datorn o få den lagad.. senare kom mormor o hämtade mig, åkte till maxi o handlade hem så ja kunde laga taccos, fick sällskap av Maria på kvällen så vi käkade ihop o satt o tjata tll klockan blev halv tolv eller nått.. då var hon tvungen att åka hem hon börja juh klockan sju på morgonen efter så.. men vi hade mycket att prata om o som vanlgt är det alltid lika trevligt att umgås med henne..
hon hade även med sig mitt februari schema.. åhh trött ja blir på chefen.. sa till honom att jag vill bara jobba två fem timmars pass  veckan.. o inte på tisdagar eller torsdagar.. va får ja då, jo två veckor jobbar ja tre dagar, en vecka jobbar ja fyra dagar, o en vecka två dagar. alla fyra veckor är det antingen en tisdag eller torsdag som ja jobbar på.. fan va han lyssnar bra alltså.. vet inte hur ja ska få ihop det med skolan den månaden men.. jaja de blir sena kvällar o nätter det för att ja ska fixa det.. kommer vara som en sombie på dagarna men..

Lördag: Grattis Nina Gumman
fick min efterlängtade sovmorgon.. efter ja vaknat till liv så dog ja till systemet. sen hem o duscha o göra mig färdg, åkte o lämna bilen till mamma. följde med dom hem till Nina för att gratta henne.. där va hela hennes familj typ.. jätte trevliga.. sen körde mamma ut mig till Tina, där hon höll på o målade källarne.. vart jätte bra med vitt ett helt annat rum.. sen började vi dricka o väntade på att Tommy o Cissi skulle komma. Kvällen vart väldigt lyckad, vi spelade Guitar Hero, sjöng Sing Star, sen dök Jocke upp oxå, vi spelade även nått spel som Cissi hade med sig, frågesport om Sverige.. Skit svåra frågar va det med.. Vi va tjejer mot killar o självklart var det juh vi som vann!! haha.. Klockan drog iväg o Jocke körde hem mig snäll som han är så väntade han tills ja skulle hem, han ville åka tidigare för att han skulle upp tidigt men han stanna så ja hade skjuts hem :) Väl hemma somna ja ganska så snart efter att ha lagt mig i sängen..

Söndag:
Ja va ska man säga om denna dag, har mest legat i soffan o degat.. inte speciellt bakis men väldigt seg..
gick o köpte pizza, sen kom Felix hem.. Anders stannade en stund..
sen var det bara en massa mys med bubben min. så go va han förut, han la handen på mitt knä o titta på mig med sitt söta sätt o sa "mamma älskar mig va" ja svara "klart ja älskar dig gubben" o han säger, "klart ja älskar dig mamma" ÅHHHH man blr juh så varm i kroppen när han säger sånt.. han är min värld!! mitt allt!! mitt liv!!
sen klockan sju sa han "mamma ja jätte trött ja" "selix gå o sova nu" o det gjorde han, han gick in till sängen o la sig, ja bädda om han o gav han välling, o tio min senare sov han.. tröttisen..
så nu sitter ja här o ska nog snart gå o lägga mig.. är göööör trött!!

så nu har ja uppdaterat va som hänt dessa dagar.. o nu hoppas ja att internet fortsätter att fungera så ja kan skriva varje dag istället.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback