26/1

Sitter här igen, väntar på svar från lärarna o se va jag ska göra.. ska ringa mamma snart o gratta henne, men vill inte ringa för tidigt då hon ska jobba natt sen..

sen ska ja ringa Csn o FK o se vad dom håller på med, behöver mina pengar nu.. annars blir det riktigt tight denna månad..

Hoppas på att det kommer papper hem till mamma idag som jag ska ha när jag postar datorn. vill få in den snart så jag kan få tillbaka den och kunna sälja den andra datorn.. alltid ska det vara nått. men då vet man juh att livet är som det ska, inget kan juh gå felfritt menar ja..

Chefen ringde idag o fråga om ja ville jobba, men ja sa nej, dels har ja mycke som måste göras idag, sen så känner ja inte för att ställa upp för honom när läget är som det är..

På fredag är det personalfest oxå, måste försöka hitta barnvakt.. mamma börjar klockan sju på lördag så dom kan juh inte ha honom över natten.. så får se vem ja kan hitta eller hur ja löser det.. denna gång har han faktiskt ordnat så v gör något annat än o äter o dricker o svara på dumma, tråkiga o löjliga frågor om McDonalds.. Nu ska vi till bowlingen o käka o bowla.. så de kan juh faktiskt bli roligt..

nej nu ska ja ringa o se vilken plats i kö jag får... *suck*

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback