26/1

Åhh!! tröttsamt detta med myndigheter.. att det ska ta sån j*vla tid att ta beslut!! fortfarande ingen som kan ge mg svar och förmodligen inte denna vecka heller, med mn otur.. hur ja ska få in alla räkningar denna månad är ett mysterium just nu.. Jag fattar inte varför det ska vara så svårt att ta beslut, bostadsbidrag har jag juh haft tidigare så dom har juh redan alla uppgifter, 8 veckor sa dom att det skulle ta o det hade gått de förra veckan men ändå har dom inte fått tummen ur o beslutat nått.. o retruaktivt får jag om jag har rätt till det.. vadå har RÄTT TILL DET????!!!!! åhhhhh.. o CSN hade heller inte beslutat nått än, o hon sa till mig att om jag har tur så tar det bara några dagar till.. OM JAG HAR TUR??!!! känns inte riktigt som att jag har turen på min sida just nu!!! ahhh.. fan va sur o trött ja är på allt just nu!!! försöka sätta sig o plugga nu känns juh inte så specellt lockande.. så här var det förra året oxå, då fck jag inte pengar förns i Mars av Csn.. o ja har lämnat in i tid varje gång!!! hur tidigt ska man behöva lämna in för att man ska få dom i tid.. eller är det bara mig dom har nått emot?? ibland känns det som att hela världen är mot en.. *suck*

o dessutom fick ja sitta i kö på 15-20 minuter på varje ställe.. FÖR INTE ETT J*VLA SKIT!!!!!!
Jaja det löser sig nog på ett eller annat sätt..

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback