26/1

Nu har ja lugnat ner mig lite men ja är fortfarande irriterad.. ska snart gå iväg o hämta Felix, är sugen på en massa att tugga på, blir alltid det så fort ja blr arg över nått.. Inge bra det.. värre kommer det att bli till helgen, då ska jag försöka ge mig på att sluta röka.. ja va taggad innan detta.. men får hoppas att det löser sig innan helgen så kanske ja blir taggad igen..

ska alldeles strax knalla upp till dagis o hämta bubben min.. ta en längre promenad hem idag om han har sovit på dagis förståss.. annars får det bli en kort sväng, vill juh inte att han somnar i vagnen o sover för länge så får ja juh aldrig honom i säng ikväll..

nej göra mig iordning o försöka hålla mig ifrån Ica på vägen hem så ja inte köper nått gott att tugga på.. får nog kanske ringa Tina hon brukar va bra på att säga till mig att ja inte ska köpa sånt :)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback