26/1

Grattis Mamma!

Mammsen fyller år idag, ska sätta mig senare o fixa iordning hennes present..

Dagen  började inte så bra, försov oss.. *suck* vet inte om jag va så trött går så ja glömde ställa klockan eller om ja va för trött  morse så att ja stängde av den utan att veta om det själv.. Men Tina gumman, snäll som hon är kom o körde oss efter att hon lämnat Allis på dagis så vi kom i tid innan dom skulle gå till skogen... Hon är Guld värd min gumma!
Dessutom va Felix på jävelshumör, så fort kläderna kom fram sprang ifrån mig o bara skratta.. Tillslut va alla kläder på.. o när ja lämna han på dagis så vart han så ledsen, han bara grät o ville inte att mamma skulle gå, fck stanna en stund för det fanns juh ingen fröken klar som kunde ta honom.. sen kom en o tog honom o han bara skrek när han såg att ja gick, det gör ont i hela kroppen när man måste gå därifrån.. men de brukar juh alltid gå över.. om det inte är så att han är påväg att bli sjuk.. han har juh vart hängig o trött ett par dagar nu så.. 

nej nu ska ja äta lite frukost, sen blir det ringa massa samtal o plugga.. 

P&K 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback