28/1

Nu sover bubben, han la sig i sin säng förut o skulle vila, men sen fick han för sig att han inte skulle de längre, fick krångla med han ett tag men sen vart det tyst i rummet, gick in nu o hittade han sovandes på golvet istället.. tydligen bättre att sova där än i sängen.. haha.. men nu bar ja upp han till sängen o bäddade om honom min lilla sjukling.. hoppas att inte febern stiger ikväll på honom så han klarar sig med låg feber..

Haha han är så rolig min lilla kille.. förut gick han o sa "pappa stor han," o så fnissa han o sa "neee pappa klen juh" ja höll på att döööö.. Förrförra gången Anders o Sara var här sa Anders till Felix att han skulle säga att pappa va stor, o ja sa att han skulle säga att pappa var klen.. o det hade han snappat upp :)
Vet nu mera vad Sara äter för vitaminer, har förmodligen lika hon o ja, för ja fick inte ta mina vitaminer förut för det var tydligen Saras de.. haha..

Han var även väldigt go min lilla skrutt förut.. La mig i sängen o sa att mamma mår inge bra, mamma fryser. Då börja Felix pyssla om mig, han gav mig alla kuddar, jag fick båda hans snuttefiltar, han sprang o hämta en napp åt mig, ett gossedjur o sin favorit filten bilar o bädda ner mig, klappa mig på kinden o fråga "bättre så mamma?" så fruktansvärt söt så de finns inte :)

nej nu ska ja passa på att vila så ja är lite piggare kanske, kan juh hoppas iaf sen när han vaknar igen..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback