30/1

Precis kommit hem från bowlingen..  En rätt så trevlig kväll faktiskt.. Bowla gick bättre än va ja trodde.. hehe.. kom tvåa i våran grupp o vann en omgång iaf.. rätt nöjd faktiskt.. hehe.. sen efter mycket om o men så fick vi mat.. riktigt gott..

Folk vart fullare o fullare, allsång vart det oxå. haha.. Var riktigt kul o träffa de man inte jobbat med på ett tag.. Många kramar o mycket prat.. tur att vi är några där uppe som går bra ihop, gör liksom jobbet så mycket lättare då.. 

"alltså Johanna, ja har alltid tyckt om dig.. Du är den som hjälpt mig igenom allt där uppe.. Du fick mig o känna mig som en i "gruppen" när ja kom, o ja har alltid kunnat prata med dig om allt. Du är så go.. "  Martin vännen, va jätte kul o höra, men ja såg ut som ett frågetecken när han börja prata om de, för ja vet inte att ja gjort nått speciellt, bara vart mig själv typ.. men det räckte tydligen :)
Min lilla svahn vart ganska så full hon oxå.. de va kul att se.. synd att ja inte kunde dricka, eller ja kunde väl men känner att ja inte är helt bra i kroppen än o så ska ja juh hämta Felix tidigt i morgon så vill inte vara bakfull.. Fan va vuxen ja kände mig nu när ja skrev så.. haha.. annars hade de vart kul o festat med henne..
Min kära bror va lite lullig han oxå.. fast inte så farligt, har sett han värre. haha..
Fanns även nå snyggt att titta på oxå :) Ingen från vår personal, utan en annan som va där.. mer än så säger ja inte :P

Sen kom juh självklart KLTV dit o filmade, just denna kväll som vi var där skulle de göras en reklamfilm för bowlingen.. *suck* ja hoppas inte ja kom med iaf.. men de gjorde ja säkert..

nej nu ska ja nog lägga mig o sova lite.. ska torka golv o så i morgon innan ja hämtar felix..

rensade Felixs garderob förut, ojojoj va mycket kläder ja rensa bort.. vart juh jätte tomt.. så nu måste ja köpa mer.. får se om ja kan hitta nått snyggt på rean eller nått.. lite tröjor o byxor.. o strumpor...

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback