3/1

Dagen börjar väldigt dåligt!! har ont i hela kroppen.. Felix är trotsig o skrivaren har gått sönder pga att någon liten kille stoppat ner kinderägg pappret så det fastnat i skrivaren o nu funkar den inte längra.. KUL!!!!

Igår, Ja o Tina va till Ikea o shoppa lite.. köpte mig en tavelhylla, en ny kudde som ska va bra för nacken, lite köks grejer o prydnadssaker o massa smått o plock.. väggdekoration köpte jag oxå... kliade i fingrarna när jag kom hem igår så jag frog igång direkt o satte upp allt.. är grymt nöjd..
 
 
så vart resultatet...     o så har vi min nya soffa oxå

Nackdelen, väggdekorationen lossnar hela tiden så ja vet inte va ja ska göra för att få den att sitta ordentligt.. snart tar ja fram limmet.. hehe..

Mens har jag oxå.. pissigt ont gör det.. faaan, detta är bara början av dagen o de känns redan piss med allt.. hur ska detta sluta.. hmmmmm...

nej nu orkar ja inte klaga mer..

P&K

Kommentarer
Postat av: fitthårshövve

åååh va fint det blev!!!! :) vilken bra smak du har!!! :) puzzz

2009-01-03 @ 11:17:09
Postat av: Therese

Gud vad fint du har fått de hemma då!! Måste ju komma in till dig nån dag och kika :D Hoppas allt är bra med er!!

2009-01-03 @ 18:22:41
URL: http://theresestrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback