4/1

Fy vad ja fryser.. har precis lagt felix nu, väntar på att han ska somna så jag kan hoppa in i en varm dusch.. Svin kallt ute juh.. Gick hem till mamma från jobbet förut o bara den biten höll ja på att frysa ihjäl..

Dagen på jobbet var körigt, var kö ut till dörrarna hela dagen.. Chefen slängde omkring med mig som en studsboll.. Hjälp till att bygga upp skåp i köket, sen när det va ordnat, "gå in o styr upp Dt:n, efter det in i kök o hjälp dom igen, efter det ordna upp pommestationen, efter det, styr upp Dt:n igen o sen in i kök igen o så höll det på.. hehe.. men det va juh kul att få lite variation o att få veta att chefen tycker att man är bra o styr upp sakerna eftersom det inte var nån annan som fick flänga så..
Sen kan man juh bli tokig på vissa folk som står i kassalinjen.. HerreGud vilket tjat.. Vissa tror juh att det ska ta två sekunder efter att dom beställt maten.. O så korkade grillordrar ibland, "Cheese utan sallad o Gurka" Hallå!!!! folk som inte ens jobbar på McDonalds vet att det inte är nån sallad på Cheese... *suck*
Jaja så kan det vara ibland.. Trött vart ja efter denna dag iaf..

I övrigt känns det lite bättre med alla tankar, ja vet juh att jag inte ska hänga upp mig på massa saker jämt.. Så idag tog jag nya tag o tänkte mer positivt.. Det blir som det blir helt enkelt.. Har jag klarat mig hittills klarar jag mig allt ett tag till.. Nån dag dyker mr Right upp..

Nu måste ja ta tag i mitt Mary Kay igen oxå känner jag.. så nu är det bäst att ni ser till o bokar klass med mig så jag kan få jobba lite.. ska även börja jobba på McDonken tio timmar i veckan oxå.. måste juh få in lite extra pengar.. men mer än så kan ja nog inte jobba.. har juh skolan o tänka på oxå som kommer att bli nog tuff ändå.. Men JAG FIXAR DET!!!!

Nej nu blir det duschen! Stinker lök o gurka o allt möjligt om mina händer så ja tror ja blir galen snart.. hehe

TINA O JENNY!!! Ni är bäst, va skulle man göra utan er!! Love you!!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback