5/1

Fy fan vad kallt det är.. Nu är det för kallt ute.. Känns som om denna vinter kan kvitta nu, menar har vi inte haft vinter hittills behöver det väl inte komma nu heller.. iaf inte så här kallt.. hade vart nog med fem minus eller nått.. inte mer..
Va riktigt jobbigt att gå till dagis i morse med felix.. Upp för dessa backar, o det blir juh så jobbigt att andas när det är så kallt.. Mössa måste ja skaffa nu tror ja, brände fint om öronen när ja kom hem.. De var som isbitar..
Men i efterhand så var det skönt att få den korta promenaden o lite frisk luft, man piggna till väldigt fort..
Fast nu sitter ja o fryser..
Blir till att gå in i en varm dusch snart.. måste bara ringa försäkringskassan först.. Har juh inte fått pengar av dom på typ tre månader.. så nu börjar ja bli irriterad..

hittat en dator ja vill ha.. jätte söt.. har juh vart inne på att sälja denna o skaffa en bärbar istället.. Denna ja hitta va med 8,9" skärm o rosa.. jätte söt:)

nej nu ska ja sätta mig o ringa.. sen måste ja skicka mail till alla lärare jag ska ha denna termin oxå.. o sen skriva ett brev som jag ska skicka in till massa fonder... Mamma har vart så snäll o suttit o letat efter massa åt mig.. bara hoppas att man kan få lite pengar..

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback