6/1

Precis ätit kycklingsallad.. mmmm va gott det var :) Felix han fick makaroner o kyckling, han åt väl men som vanligt inte speciellt sugen på mat han.. skulle han få välja skulle han bara äta mackor om dagarna..

Var o handla förut med Tina.. Mormor kom hit o passa Felix, skönt att komma ifrån en stund.. Så nu behöver ja inte handla så mycket mer på ett tag.. bara små saker typ som tar slut..

Nu ska nyttiga tider börjas.. måste juh ta tag i detta nu, vill juh se bra ut när ja är tärna.. Så nyttigare mat, o mer promenader o sen ska ja försöka komma igåg o träna oxå.. Vill ner till mina 53 kg igen, även fast alla säger att jag inte behöver gå ner så mycket o att det inte kommer finnas nått kvar av mig då men.. Vill ändå, för min egen skull.. det är juh bara 5 kg till det så så mycket skillnad blir det juh inte, bara på dom ställen ja vill o hoppas:)

I morgon ska Felix till dagis igen.. det ska bli skönt för han tror ja.. det kryper i kroppen nu på honom.. då ska ja passa på att dammsuga o torka golven.. o plugga såklart..

Nej nu ska vi kolla på bolibompa o mysa lite efter maten..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback