6/1

Denna dag började bra.. eller inte.. hehe..
Vaknade av att Felix kom in i mitt rum o sa "titta mamma" o ja titta o fick syn på en Felix som var täckt med sylt.. går upp o ser hela vardagsrumsbordet fullt. För jag hade vart så duktig o glömt ställa in sylt burken igår.. o locket hade han lyckats få upp.. suck.. det var bara att börja städa rätt på det..

Sovit dåligt har jag gjort oxå, har världens tandvärk.. visdomstand som är på väg.. måste vara det mest onödiga som finns, dom är inte till nån nytta o kommer när man är vuxen.. snacka om onödigt..

måste iväg o handla idag oxå.. ska ringa mormor o se om hon kan komma hit o ta Felix en stund.. har juh ingen bil att åka med så..

hade hoppas på fint väder idag oxå, så man kunnat ta sig en lång promenad, men det är juh så träligt att gå när det blåser ute..

får se nu om det blir nån ny dator eller inte, pratat lite med mamma om de, det är juh hon som har sista ordet i de hela nu.. Vet inte riktigt va ja ska göra med skrivaren heller.. tror inte det går på garantin när det är Felix som stoppat in grejer i den.. men får se om man inte kan få i ordning på den på nått sätt..

nej nu blir det till att börja fixa lite här hemma..

P&K


Kommentarer
Postat av: Anders

Haha det är min "BÄBIS" det...hahahaha

2009-01-06 @ 13:14:13
Postat av: Anders

haha det är min "BÄBIS" der..hahahaha

2009-01-06 @ 13:19:04
Postat av: Yoyo

ja vänr du bara det är din tur på söndag o gissa va ja ska lära han massa då :P

2009-01-06 @ 17:46:13
Postat av: Jenny

Men förstå vad roligt han hade :) Lilla konstnären.

2009-01-06 @ 23:39:24
Postat av: Yoyo

haha ja han hade nog jätte kul..

2009-01-07 @ 10:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback