7/1

Har tagit en skön promenad! Va inte så kallt ute faktiskt, iaf inte när man rör på sig. Felix hade inte sovit nått på dagis så han somna i vagnen ganska snabbt.. så nu är han på bra humör.. just nu tittar han på lejonkungen, så ja passa på att gå hit o sätta mig..

Nästa vecka har jag två möten med lärare, ska diskutera hur vi ska lägga upp studierna..

Var till trumpeten oxå o skulle handla men så funka inte mitt kort.. pinsamt, o så hade ja inte värst mycket pengar på mig men lyckades skrapa ihop till det iaf.. Men pengar hade ja på kortet, vet inte va de var för fel.. jaja de löste sig juh iaf, fick ta bort några varor men..

ikväll ska jag sätta mig o skriva ett brev som vi kan skicka till fonder sen.. värsta ja vet att skriva om sig själv.. samtidigt som man måste få fram allt så ska man inte få det o låta som att hela världen gått under o att man tycker jätte synd om sig själv.. men ja kommer nog på nått bra att skriva hoppas jag..

har fortfarande inte pratat med mamma än, hon har haft fullt upp när ja ringt men nu skulle hon ringa upp efter maten.. får se va som blir sagt..

I morgon ska ja sätta mig o göra upp schema för hur mina dagar ska se ut framöver.. hur ja ska lägga upp mina studier o allt.. skulle va skönt med bärbar dator, då kan man sitta i soffan på kvällarna o kolla på tv samtidigt som man skriver uppsats, eller lägga sig i sängen om man har svårt att sova o skriva där tills ögonen står i kors.. nej men tror att allt skulle vara mycket lättare med en sån.. får bara se till att den inte ligger i närheten av Felix när han är vaken för risk finns att det kan hända en massa saker med den då..

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback