7/1

Hej o hå säger ja bara.. vilken morgon.. snacka om trotsålder.. ett under att jag inte har en bula i huvudet för j*vlar va han skalla mig i morse o slog mig... bara för att han inte ville stå still o klä på sig.. Jösses.. Tur att dagis börjar nu igen så han får ut all denna energi som förmodligen bubblar över nu..

Nu har jag skickat iväg mail till alla lärare iaf, en lärare svara att vi kunde slå ihop dom tre ämnena till ett.. Jätte bra, lite svårare skulle han göra det för mig sa han men inte så mycket.. men vilketsom så slipper jag göra tre olika saker som ändå är lika.. lite onödig slöseri med tid anser ja, nu ska jag bara vänta på svar från dom andra lärarna oxå så.. Bara att hålla tummarna..

Nu ska ja ringa mamma o kolla med henne om hur vi ska göra med datorn.. ska säga alla positiva saker som medför så kanske hon håller med o det blir som ja vill :)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback