8/1

Idag fryser jag jätte mycket.. sitter här o har precis ringt några samtal.. väntar nu på att mamma ska svara så jag får veta hur vi ska göra med datorn.. har juh kollat upp det som hon sa att ja skulle..

Precis suttit o räknat på hur mycket ja kommer spara in i månaden på vissa saker.. o det vart juh en ganska bra summa ändå.. Nu gäller det bara att hålla det oxå men det klara ja!! jag får se långsiktigt.. Mer pengar till mig o Felix att kunna hitta på roliga saker för i sommar osv o även kunna ha en buffert att falla tillbaka på om det kommer några oväntade utgifter någon månad...

ska även byta tillbaka till Halebop så nu är ett nytt kort beställt.. får väl se när det kommer... ska låna Anders telefon ett par dagar o se om det är nått för mig eller inte.. återstår att se..

Skulle behöva ge mig ut o köpa cigg oxå, men vet inte om ja vågar riskera att kortet inte fungerar idag heller.. så träligt att behöva stå där idag igen o dom tror att man inte har pengar på kortet.

får se hur ja gör med den saken.. mamma slutar juh kvart över fyra, men är juh ett tag kvar till dess..

På måndag börjar jag ordentligt med nya vanor! Nu blir det nyttiga tider framöver!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback