Saknaden är stor

saknar verkligen min lilla skrutt.. Men på söndag är allt tillbaka som vanligt igen.. ska bli så skönt.. pratade med honom idag o det var så skönt att höra hans röst.. Bara några dagar kvar så..
På söndag ska vi förhoppningsvis till skara sommarland.. om vädret tillåter.. det hoppas vi på... kommer bli super mysigt.. annars funderar vi på att åka till typ lek o buslandet istället.. blir nog oxå kul tror jag..

Fredag ska jag, Micke, Tina o Per äta räkor o kräfter, Lördag ska ja, Micke o Bror o Nina till kd o gå på bio o käka mat.. Kommer bli en super mysig helg detta..

nepp nu ska ja hem, plocka o greja o bestämma mig om hur jobbet blir i morgon..

puss o kram

*happy*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback