kostym o klänning

Jaha då var denna dag över, fick ett hel pass idag så jag slutade klockan halv nio.. Pappa hämtade Felix på dagis och satt barnvakt. När jag kom hem så sov skrutten så fick inte träffa han speciellt mycket idag

Igår var mamma barnvakt då dagis var stängt o jag jobbade.. Efter jobbet stanna jag kvar hemma hos mamma, vi beställde tyg o sånt till min klänning ja ska ha på bröllopet som syrran ska sy, tack underbara lillasyster..

satt även o letade kostym till Felix, hittade en skit snygg, mamma ringde dit idag och beställde den och betalade den åt mig.. Tack underbara mamma.. Han kommer bli såååååå snygg på bröllopet min lilla skrutt..

Vet inte riktigt vad som händer på midsommar än, två erbjudanden.. men vet inte vart ja ska.. får se när den dagen kommer..

Planeringen för möhippan går bra, kommer bli en riktigt bra, rolig o mysig dag.. datum är bestämt men de säger ja inte här :) Nina ska juh inte veta något :)

nepp nu ska jag lägga mig o slöa..

puss o kram

"
Jag tycker det börjar bli för mycket nu, varför måste det vara så här?? Varför?? det är ingen som vinner på det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback