stan

nu ska ja hoppa in i en dusch tänkte jag, så jag blir klar någon gång.. Jag o Jenny ska juh som sagt ner till stan och kolla lite.. sen ska jag tll mekonomen oxå o hämta lite grejer som är beställt till brorsans bil..

Måste ringa mamma oxå o se om hon skulle ut nått idag eller om ja ska komma dt o hämta bilen.. sen ska jag även köra ut lte beställningar hade jag tänkt oxå..

Felix ville inte till dagis idag, han skulle vara hemma hos mamma sa han. men när vi väl kom till dagis så gick det så bra så..

På fredag ska han till Anders, den dagen blir juh festen för bror.. ska bli kul o få komma ut lite oxå..

nepp nu blire duschen..

puss o kram ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu har ja oxå en du! haha

2009-03-17 @ 11:45:59
URL: http://jennybrattstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback