börjar på o bli sjuk tror ja..

kroppen värker o huvudet lika så.. fryser som en naken eskimå som trillat genom isen o andra stunden är jag varm som en överstekt flintastek på grillen.. så jaaa, ja tror att ja kanske håller på att åka på nå skit.. just för tillfället är det hyfsat iaf, men ska nog ta o ta tag i den ena katten o med på den andra, för just nu vet ja inte va de hölls med där ute.. kraftigt osams är de iaf, o de väcker snart hela huset..  Bubben ligger i sin säng o hostar.. att den aldrig ger sig..

Böla som en stucken gris förut till Greys.. eller ja inte riktigt men grina gjorde ja... jajaja jag vet va ni tänker, men va faaan de va ju sorgligt o man har blivit känsligare efter man blev mamma.. haha

Igår kom en very shaved M hit, va ovant men måste säga att det klädde honom mycket bra.. ja tyckte han skulle behålla de så men det tyckte inte han o han gör juh som han vill, anser juh inte man behöver ändra en person som många andra gör..

ehh.. hmm va har man mer att säga idag då.. Jo min nya metod ska ja försöka så gott ja kan att köra på, jag hoppas att det kommer att ge resultat, om inte annat för min del iaf.. det är så skönt att veta att jag har så många bakom mig..

Banke ringde o stre en massa förut, kom på nu att jag glömde säga att jag tagit dessa ego bilder nu som han ska få.. Får försöka komma ihåg att säga de i morgon.. om inte annat ser han juh nu att jag gjort det. så skicka din msn adress till mig här så kan ja lägga till dig :)

Möhippan är så gott som beslutat datum för nu iaf, ska skicka till alla inblandade i morgon tänkte ja o meddela detta.. nu är det bara planering för den dagen som gäller.. har ett litet hum om hur dagen kommer se ut, mest hysset som ja spånar på just nu.. har ni några bra tips??

Bror har nu in kasserat sin present från mig o Tina, han var iväg o gadda sig idag.. Måste ja se någon dag.. Är bra sugen nu på o göra en jag oxå.. o har äntligen kommit på vad ja vill ha.. så tänkte att jag ska ta o ringa till Rebecca någon dag o prata lite med henne :)

Nepp nu blir de allt till o hälsa John Blund välkommen att krypa ner i sängen.. Han blir så jävla sur om jag är uppe sent, risk för att bli tvångs sövd då..

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback