It hurts


Ligger o lyssnar på eminems nya album, gillar den mer o mer för varje gång ja lyssnar på den. Tre speciella låtar. Absolut värt att införskaffa denna skiva tycker jag..

Har inte orkat gjort något idag, har så grymt ont så ja vet knappt vart ja ska ta vägen. Någon mat har jag heller inte orkat fått i mig, som vanligt denna period. Fattar inte att denna kan åstadkomma så mycket negativt.. Öppnade skolböckerna förut men stängde lika fort, det var liksom inte någon idé att ens försöka lära sig något.. Aja nu ska inte ja ligga här o tycka synd om mig.. Fast att det är jäkligt gött o gnälla till o från..
Kom på en till grej att gnälla lite över, min hals krånglar, svider o retas.. hmmmm.. suck pust o stön..

nej nu ska ja försöka ta mig upp, göra mig klar o gå o hämta my babyboy.. som förresten har kommit ur sin trots.. o är heeeelt underbar på dagarna.. så go o mysig.. pratar o skrattar o busar.. o framför allt säger att han älskar mig hela tiden...

puss o kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback