Måndag

känner mig som en zombie idag.. vet inte riktigt varför, vart juh inte så sent igår ändå så..

Gårdagen, fick besök under natten. Morgonen vaknade Felix runt åtta, den vanliga rutinen var att sätta på bolibompa åt honom. Han fick höra att M var här och blev lika glad som alltid när han är här. Men sen så va han en snäll liten skrutt o lät oss ligga kvar ett tag till.. Vi hade en riktig mys o bus morgon tillsammans.. 
Klockan elva ringde de på dörren, fick en smärre chock när ja öppnade dörren för där stod nämligen daddy M, var inte riktigt va ja hade räknat med.. haha.. Felix stod som ett litet ljus o va jätte blyg, han höll mest med när daddy M pratade.

Efter det gjorde vi oss ordning, åkte hem till mammsen o lämnade bilen. o ja o Felix tog oss en cykeltur hem. det var riktigt skönt faktiskt. Resten av em spenderade vi ute i solen. Fick besök av Länne o Peddan som ville ha kaffe. Tjöta endel o vissa saker kom fram. Ja är ledsen, men ja kan bara inte förstå. Efter allt denna person gjort hur kan du då?? Det är en gåta för mig.. Jag vill säga och ja sa att du får skylla dig själv nu, men ändå kan ja inte hjälpa att bry mig. Har man känt en person så länge är det svårt att bara skita i hur det kommer att sluta.. Jag kan bara inte de, min stora nackdel här i livet, bryr mig på tok för mycket om folk.. Jag hoppas iaf med hela mitt hjärta att du inte är så jävla dum så att du tar henne tillbaka. Men tyvärr tror ja juh att fallet kommer att bli så..

Efter det ringde ja till Nina, jag konstaterade att maten ja skulle laga skulle räcka flera dagar så tyckte att om kunde komma hit o ha mys kväll med mig.. o det ville dom. ringde även M o han kom han oxå..
Maten vart väldigt god, sällskapet lika bra o filmen vi hyrde var oxå bra. Trots att några trodde de var en chickflick så skrattades det en hel del under filmen, fick erkännandet sen att den var faktiskt bra.. haha.. så vi tjejer är inte så dåliga på att hyra film ändå.. :) Bror o Nina åkte hem tidigare, Nina hade juh nationellt prov idag så. Synd att dom inte stanna längre men ja förstår juh varför..
När filmen va slut gick vi o la oss..

Har haft mycket att tänka på i helgen, saker som rör mig och andra saker som rör andra som man bara inte kan rå för att tänka på.. Det kommer att bli en tuff tid för dessa personer nu o ja lider verkligen med dom. Speciellt med han.. Han om någon förtjänar inte detta. Bra att han har så många nära o kära som står bakom honom.. Håller mina tummar o skänker mina tankar till er!

Nej nu ska ja göra nån nytta.. om denna jävla värk kan ge sig snart!

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback