Norge!!



Tycker absolut att det var rätt låt som tog hem detta. Inte nog med att han är så fruktansvärt söt så är detta en låt som verkligen fastnar och som man bara älskar från första gången man hörde den spelas på radion.. Detta är iaf min åsikt o många andras med tanke på att den ut klassade alla andra deltagare och att det inte var ett enda land som inte gav poäng till dom. Go Norge, detta tror jag kommer att vara en av sommarplågorna som spelas denna sommar..
Synd för Sverige, men hade det på känn, ingen låt som ja trodde skulle gå hem direkt.. var inte någon av mina favoriter iaf..

Nepp nu blir det till att sova. Har slitit hårt idag, vart hemma hos mamma o hjälpt henne att gräva upp tre stycken stora buskar, jag gick lös med tigersågen.. haha.. skit kul var det.. men fan så jobbigt..
felix har vart så underbar idag, pussat o kramat på mig o gosat massor.. kom hem kanske vid halv elva, felix somna som en stock i bilen.. skit trött men go o glad för det.. åkte o lyssnade på Eminems nya skiva, lyssna på halva typ sen hann ja inte mer, den var iaf helt okej, inte riktigt i samma klass som hans tidigare men det gick absolut att lyssna på, några var bättre än andra.. ska lyssna klart på den i morgon. men tror inte det kommer bli några dunder hitlåtar, är nog rätt svårt o slå genom igen nu i samma grad som han gjorde förr, iaf nu när det ändå gått så lång tid emellan.. men bra kommer det nog att gå ändå.. han är juh trots allt en grym artist..

ne krypa ner under täcket o sova kanske.. bara det att ja inte är ett dugg trött egentligen.. mest trött i kroppen!

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Neeee. Vart va han söt????? ;)

2009-05-18 @ 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback