Dagen går i ett!

Denna dag bara springer iväg och min bästa vän huvudvärken är på gång på ett besök igen.. Nu försöker jag varva ner lite igen och hoppas på att jag slipper den.

När Mvc ringde upp mig fick jag så snällt åka iväg dit för att träffa läkaren, vilket jag inte hade räknat med. Jag trodde hon skulle bara sköta det över telefon, det gjorde hon ju sist. Men men jag blev fortsatt sjukskriven för min foglossning iaf. Bara hoppas att Försäkringskassan inte krånglar om det sen bara.

Har även ringt och bokat tid för kastrering av våran lilla katt Shrek. Ringde det nya stället smådjurskliniken på A9. Oj vad överraskad jag blev. På ett posetivt sätt. Där borta lämnar man katten på morgonen och sedan hämtar man den igen någon gång på eftermiddagen. De vill att djuren ska vakna upp där så att dom ser att allt står rätt till och att dom återhämtar sig som dom ska. Det tyckte jag var skit bra. Annars får man ju ta det själv hemma och det är ju lite oroligt innan katten väl piggnar till ordentligt. Tror vetrinärstationen kommer förlora ett par, om inte alla smådjurs ägare.

Nu måste vi försöka få mat i oss oxå. Hade ingen grädde hemma så det får bli något annat än korvstroganoff.

Mamma kommer sen och hämtar oss. Då ska jag först ta prover på sjukhuset o sedan ska Felix träffa doktorn.


Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback