Gått fort!

Helgen har gått fort och i morgon är det redan måndag, och då ska skrutten åka till sin pappa igen. Tiden hemma går allt för fort innan han ska åka igen :/

Igår greja vi hemma, pyssla lite och så.
Klockan halv sex åkte vi och hämta bror och Nina, sen åkte vi och lämna Felix hos sin mormor där han skulle sova. Vi andra åkte vidare hem till Maria och fira henne.
Kvällen var mycket trevlig och maten var god.
När de andra drog till krogen åkte jag och Micke hem.

Vaknade ca tio idag, trött som bara den men ingen idé att försöka sova mer.
Hämtade Felix vid tolvtiden typ. Han hade haft jätte kul. Och försökt sig på att lura Mormor om både det ena och det andra. Men det är ju klart, hur annars ska man få som man vill om man inte kan luras och säga att man får så hemma :)

Någonstans under dagen tappa jag mitt humör. Har hittat delar av det, men långt ifrån hela är funnet. Känner att jag skulle kunna antingen explodera och bara skrika eller sätta mig och gråta. Kan det ha med min trötthet och alla dessa hormoner att göra tro?? mmmm högst troligt att läget är så. 



     Eller  



I veckan kommer Jenny E förmodligen in med barnvagnen. Passa på att ta en fika då och prata lite. Var ju ett bra tag sen nu :)


Nepp nu somnar jag snart.

Gå och bädda rent i sängarna kanske??

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback