Gaviscon

Igår på Mvc vart jag rekomenderad att börja med Gaviscon för min halsbränna och mina sura uppstötningar. Ja sagt och gjort gick vi ner till apoteket och inhandlade detta. Tänkte jag tar flytande för då behöver jag inte känna smaken så länge i munnen eftersom jag är ganska så känslig just nu och annars oxå för den delen.

Ja iaf så skulle jag ta denna en halvtimme efter måltid, vilket jag nu gjorde. Kan säga som så att den måltiden höll på att bli ogjord. FYYYYY FAAAAAAN säger jag bara, jag tror jag stod i säkert tio min och svalde och svalde för att inte spy.. Och det smakar fortfarande illa i munnen nu trots att det gått tjugo minuter och jag druckit dricka.. Och denna ska jag ta då flera gånger om dagen.. Frågan för vilket som är värst, halsbränna eller spy??? Eller blir jag van?? Tveksamt... Eller ska man chansa på att tuggtabletterna inte smakar lika illa??



En annan mycket störande grej just nu är att jag kommer inte in på min internetbank, har inte gjort det på flera timmar. Och skulle verkligen behöva det.. Hmmmm.. Hoppas det kommer igång snart..
Så det enda jag gjort på min lista idag är att köpa baguette :)

Mamma slutar klockan sju så då ska jag åka till henne och fixa det andra, sen tar jag jobbet i samma veva. Och nu ska jag börja plocka och greja nere.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Usch, låter inge vidare du. Prova att äta rå potatis. Har för mig att du inte gillar det, men det kanske är godare än Gaviscon.



Puss på sig!

2011-02-23 @ 21:36:10
URL: http://beingnina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback