Godmorgon

Natten har varit som alla andra. Så svårt att sova. Men jag är iaf lite piggare idag.

Igår var vi ju till sjukhuset med Felix.. Men herre jösses vilken tid det tog. Ibland funderar man vad de håller på med. Klockan 10 i fem fick vi komma in till rummet och tio över fick vi lämna och åka hem. Vi hade tid klockan FYRA!! Lätt att sysselsätta en fyraåring där inne..
Jaja, Felix hade iaf streptokocker som jag misstänkte. Så nu är det en ny penicillin kur på honom. 3:e på ca 2 månader..

När vi kom ut till bilen låg det godis på Felix stol, och blommor och choklad på min. Söta underbara Micke. Felix vart jätte glad, och så kom han på att han hade juh faktiskt gjort ett hjärta till mig men glömt det hos pappa så då vart han lite ledsen. söta underbara Felix!!

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Får se om vi orkar ta tag i att börja måla på spjälsängen igen.. Den är snart klar..

Men nu ska jag tända i pannan och äta lite frukost..

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: helena

lilla goa felix! stora goa micke! "tjocka" goa johanna! hoppas du snart får det där sista hjärtat fån felix...vad mysiga ni är! <3 KRAMKRAM

2011-02-15 @ 16:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback