Grattis!!

Idag fyller min underbara vän Maria 30 år.
Önskar henne en super bra dag och hoppas den inte blir allt för stressig trots allt :)
Funderar på vad man ska köpa till henne. Men kommer nog på något bra hoppas jag. 

Grattis på din dag! Glad över att ha dig i mitt liv!
________________________________________________________________________ 

Denna dag.

Ska ringa Juristen så det blir klart någon gång.
Måste ringa komunen om dagiset.
Skriva ut papper som ska skickas till försäkringskassan.
Bygga tågbana med Felix :)
Ehh det var något mer..


Natten var lite bättre faktiskt, eller så är det jag som börjar bli van nu.
Fortfarande sugen på den där baguetten.. Försökte mig på att göra egen tonfiskröra igår men, neeee den va inte lika god på långa vägar. Den dög åt Micke iaf så det var juh tur det :)

Nepp nu blir det att ta tag i dagen. Se om tummen är lättare att få ur idag..

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback