Klockan är redan två!

Gick upp klockan tio idag. Skönt att få ligga o dra sig.
Klockan halv elva typ ringde Jenny och undra om vi inte ville ta en frukost på stan. Det kunde man inte säga nej till. Med tanke på att Felix iaf inte smittar längre. Skönt att komma ut en sväng då. För både mig och skrutten.
Så vi tog en frukost på stan, Jag en tonfisk baguette (ÄNTLIGEN) och felix en baguette med ost i. Och han åt upp hela!! :) sen vart det kladdkaka, eller iaf för Felix, jag var så mätt så jag orakade inte fika. Jasmin satt och mumsa blåbärspaj, vilket syndes efteråt :)
Gick till några affärer och kolla lite, inne på Kaphal vart Felix akut kissnödig så får gå tillbaka dit en annan dag istället.

Nu inväntar vi Maria och Lucas. Ska försöka hinna och få tag på Juristen innan. Får väl se hur det går. 

Om 15 dagar ska det bli vår säger dom, Jag verkligen hoppas att det stämmer. Nu är jag så trött på denna kyla så det finns inte. Kan kanske ha lite med att göra att jag har så svårt att hitta kläder att ha på mig oxå. Har nu gått över på att använda Mickes tröjor :) Mina passar inte. Har ett par byxor som passar. Känns ganska ovärt att sätta sig och beställa hem kläder nu. när det bara är 7 veckor kvar. Men ska köpa mig lite mjukisar som jag kan gå i tänkte jag. 

Imorgon måste jag ner på stan igen. Se om jag kan hitta present till Maria. 

Nepp nu ska ja ringa lite.

Puss och Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback