Läggdags!

Nu har jag precis haft godnattstund med Felix. Satt i hans Sacco säck och läste saga i en halvtimme typ. Nu har han precis fått sina mediciner, snacka om att han är duktig på att ta medicin. Han bara tar dom och sväljer utan problem. Trots att han vet hur vidrigt dom smakar. Inte ens jag vill ta dom. Duktig skrutt jag har!!

Susanne var här på lite kaffe och fika förut, Felix blev lika glad som alltid när hon kommer.
Han tjata till sig att han skulle få visa MoraTräsk spelet för henne. Ett spel han älskar just nu. Men det är juh lärorikt iaf så det är juh bra det.

Micke är iväg o spelar han. O nu somna Felix på ett kick tydligen. Hör redan snarkningar där innifrån :)
Sååå vad ska jag gör nu när huset blev helt tyst?? Hmmmm..

Imorgon kommer eventuellt Maria och Lucas hit. Felix ser framemot det :) 

Nu ringer Jenny så nu slapp det vara tyst iaf :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback