Morgon!

Eller ska väl säga att det är lunch kanske.

Jag och Felix sov till kvart över tio idag.. Mycket skönt..
Nu har han precis ätit frukost.
Jag har precis suttit i telefon med juristen. Så nu vet jag vad nästa steg är i denna process. Men den är väl förmodligen inte över än.
Det som sades nu var summan jag ska betala in till förra hyresvärden, vilket var betydligt rimligare än hennes krav. Men nu återstår bara att se om hon bråkar om detta eller inte.
Önskar att det tog sitt lyckliga slut detta, tar på krafterna att inte veta och få gå och tänka på detta hela tiden. Kan jag ha tur att detta är slut nu??
Med tanke på att det skiljer ca 10 000 på summan hon vill ha och nu kommer att få så kan jag nog förvänta mig att hon går vidare med detta. Men då är det iaf skönt att veta att jag har en jurist bakom mig visserligen.
Tacka vet jag hyresgästföreningen!!!
Det var en himla tur att jag inte gått ur den än trots att jag bor i hus nu. Men i mitt undermedvetna förstod jag att det skulle kunna bli något strul med denne hyresvärd.

Ja jag får försöka släppa detta nu, jag kan ju inte göra mer just nu förns hon tar nästa steg ändå.
Men det är ju lättare sagt än gjort.

Nästa steg på planeringen idag är göra oss i ordning och åka ner till stan och handla.
Usch vad icke sugen jag var på det. Kanske ska vänta tills Micke kommer hem så jag får vuxet sällskap :)

I morgon ska Felix till mormor. Frågade honom om han vill att vi ska hämta honom sen på kvällen eller om han ville sova där.. svaret vart såklart sova där. Så då får han göra det.
Jag och Micke ska hem till Maria och fira hennes 30års dag.

Nepp nu ska jag försöka få tag på Micke och ge han nyheterna iaf.

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback