Så där ja..

Då var dagens ärenden avklarade. Eller ja, jag skulle behöva iväg och handla lite. Men vet inte om jag orkar.

Jag och min underbara herr trots son åkte ner till stan förut :) Första affären gick smärtfritt, Kaphal, Där var han med och valde ut lite kläder till bebben.
Men efter det gick det utför. Men efter mycket tjat och stök och gråt så lyckades jag få sakerna gjorda iaf och vi kom hem med ett paket till Maria. Bror och Nina var med på stan oxå så vi la ihop till present till Maria.
Nu är mina krafter slut och då är min kära lilla son på topp humör igen, kollat på Mora Träsk dvdn han fick, filma honom förut när han gör ett tappert försök att hinna med alla rörelser och sjunga.

Innan staden fick vi besök utav de nyblivna föräldrarna Jonas och Lina. O jösses vilken liten sötnos som låg och sussa i vagnen. nu vill jag ännu mer att tiden ska gå fort så våran lilla får komma ut oxå. Men inte så långt kvar. Idag går jag in i vecka 34 (33+0).

Nu ska jag ta och lägga min telefon på laddning så jag kan ringa Jenny E oxå.

Försöka hålla mig vaken tills ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback