Sova

Felix ligger nu i sitt rum o sover. Hittade honom sovandes i soffan förut så Micke fick bära upp honom till sin säng. Så trött som han var somna han på stört igen och knappt så han vaknade när vi gick upp med han. Nu ligger han och snarkar för fulla muggar och man hör verkligen hur jobbigt han har med andningen. Så tät stackarn..

Blir nog sängen för min del oxå strax. Min kära vän huvudvärken vill inte riktigt lämna mig så får ignorera dennes närvaro och se om den försvunnit i morgon när jag vaknar.

Mycket som står på schemat i morgon. Ringa både den ena och den andra. Skriva klart alla papper som ska in till Försäkringskassan om mammapenning o allt vad det nu heter.. Inte konstigt att jag får huvudvärk tror jag.. Och minnet det har flyttat för gott nu tror jag.. Eller så är den väldigt bra på kurragömma, för jag kan då inte hitta den vart ja än letar.

Nepp slänger in lite bilder från Mora träsk






Försökte rita en liten röd pil för att visa vart Felix är men vet inte om den syndes så mycket mer. haha



Felix var som sagt jätte blyg men en bild blev det iaf :)



Tur det är nån som kollar in i kameran och är glad iaf :)


Nepp natti natti på er!
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback